Партія - це люди!

Програма

Основні тези

Харківська міська влада любить повторювати мантру про те, що міськрада це начебто не про політику, а про управління містом та вирішення міських проблем. Ми повністю згодні, що міські проблеми має вирішувати саме міська влада, однак ми абсолютно точно не згодні, що місто може жити та розвиватись без ідеології. Бо саме ідеологія формує напрямки розвитку міста та задає правила, як у місті будуть вирішувати проблеми.

​Ми праволіберальна партія. Ми вважаємо, що наше місто має дотримуватись того принципу, що місто має жити не під постійним ручним управлінням групи людей, чи взагалі однієї, а має максимально позбутись тих функцій, де роботу краще зробить бізнес:

  • ​Зараз місто не отримує за парковки нічого, бо КП “Паркінг+” говорить, що воно збиткове.
    Ми за те, щоб місто перестало це робити, раз не може отримати з цього зиск. Краще віддати паркомісця у обслуговування, щоб отримувати від цього фіксований прибуток.
  • ​Ринок міських маршруток з 2011 року розділений між закритим колом перевізників. Через це вони фактично не конкурують між собою і не мають стимулу розвиватись. Ми хочемо аби місто повністю відкрило ринок та запровадило прозору систему відбору перевізників. Яка в тому числі буде стимулювати їх покращувати сервіс.
  • ​Генеральний план міста, який зараз коригують під кожну окрему забудову, має змінити свій правовий статус, а процедура його корегування має ускладнитись. Він має в першу чергу стати зрозумілою основою для розвитку різних частин міста. Будь-які зміни, які внесені до генерального плану, мають починати діяти лише через 5 років, аби чинна каденція не мала спокус.
  • ​Благоустрій міста має полягати не тільки у висаджені квітів, а й у створенні умов для безбар’єрного пересування містом.
  • ​Строкатість різних вивісок, особливо у центрі потворить загальний вигляд міста. Тому місто має розробити правила оформлення зовнішньої частини різних магазинів та кафе, так щоб при ремонті або заміні орендаря, візуальне сприйняття вулиці не змінювалось.
  • ​Місто, що сидить взимку без тепла та гарячої води, не може бути комфортним та успішним. Система теплопостачання має бути розбита на більш дрібні сегменти, щоб зменшити вплив аварій та збільшити швидкість їх усунення.
  • ​Метрополітен має жити за власний кошт. Отримувати реальні доходи від реклами та оренди. А обслуговування має робити самостійно, щоб зменшити витрати і стримати ріст цін на проїзд.
  • ​Наземний електротранспорт має розвиватись, і не темпами “один маршрут на 10 років”. Місто має створювати нові трамвайні та тролейбусні маршрути, модернізувати мережу.
  • Існуючі наземні депо мають знову об’єднатись із Міськелектротранссервісом в одне підприємство, для того аби забезпечити збалансоване функціонування;
  • Маршрутів автобусів, які більш ніж на 75 % дублюють наявний наземний електротранспорт не має бути в місті.
  • Пересування містом на автівці має спрощуватись за рахунок розвитку дублюючих маршрутів та облаштування окремих парковок. Водій не мусить грати у гру «знайди де при­тулитись».
  • Велодоріжки мають прокладатись не на проспектах, а на паралельних вулицях задля безпеки всіх учасників руху. Уздовж велодоріжок має бути дозволена комерційна забудова.

Задача міста в такому форматі — забезпечити рівні умови та конкуренцію, чітко встановити правила роботи, відповідальність та контроль за виконанням умов співпраці. Бо зараз дуже часто місто займається неефективним самоконтролем, через що вирішення проблем міста відбувається роками, або ж не відбувається зовсім.

Ми вважаємо, що у багатьох сферах життя нашого міста та його жителів бізнес зробить роботу краще ніж чиновник, а конкуренція дозволить у деяких випадках зробити це навіть дешевше.

Бізнесмен, який став заможним чесною працею краще за чиновника, що розбагатів на хабарях та відкатах.

Це наша база, з якою ваша партія Демократична сокира йде на вибори у Харкові. Ми віримо, що саме цей підхід зробить місто та харків‘ян, харків’янок та харківців заможними!

Scroll to top